Sales Assistent

Als sales assistent vervul je een zelfstandige en verantwoordelijke rol waarin je de schakel bent tussen klanten en leveranciers. Jij zorgt ervoor dat dit hele proces soepel verloopt. Dit betekent dat je een belangrijke rol speelt in de communicatie en coördinatie tussen de verschillende stakeholders. Hierbij komen de volgende verantwoordelijkheden kijken; 

  • Het verwerken van offertes en facturen; 
  • Het beheren van het volledige verkoopproces; 
  • Bijdragen aan commerciële en marketing gerelateerde activiteiten; 
  • Up-to-date houden van het klantenbestand. 

Sales Assistent

Salaris

3300

Plaats

Zoetermeer

Wat ga je doen?

Als sales assistent vervul je een zelfstandige en verantwoordelijke rol waarin je de schakel bent tussen klanten en leveranciers. Jij zorgt ervoor dat dit hele proces soepel verloopt. Dit betekent dat je een belangrijke rol speelt in de communicatie en coördinatie tussen de verschillende stakeholders. Hierbij komen de volgende verantwoordelijkheden kijken; 

  • Het verwerken van offertes en facturen; 
  • Het beheren van het volledige verkoopproces; 
  • Bijdragen aan commerciële en marketing gerelateerde activiteiten; 
  • Up-to-date houden van het klantenbestand. 

Functie-eisen

  • Communicatief en administratief sterk (mondeling en schriftelijk); 
  • Je hebt een MBO 4 of HBO afgerond; 
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een administratief onderlegde rol;
  • Werkt gestructureerd en bent gemotiveerd om het beste uit jezelf te halen. 
  • Pre is als je ervaring heb in het ERP business central microsoft;

De organisatie

Deze organisatie, gevestigd in Zoetermeer, is gespecialiseerd in oplossingen op het gebied van testen en meten en zijn vooruitstrevend in deze markt. Klanten zoeken hier niet simpelweg een product, maar een op maat gemaakte oplossing. Om continue te voldoen aan de verwachtingen van de markt, streeft deze organisatie ernaar om altijd een stap voor te voor te blijven door actief in te spelen op de nieuwste ontwikkelingen en trends.  

Arbeidsvoorwaarden

Deze organisatie bied je een professionele werkomgeving met een gezonde dosis humor en gezelligheid. Daarnaast is het een snelgroeiende high-tech onderneming die actief is in de Benelux en Scandinavië. Het biedt jou niet alleen een uitdagende functie maar ook volop kansen om jezelf te ontwikkelen en door te groeien. Je komt te werken in een dynamisch team waar samenwerking en innovatie centraal staan. 

  • Vakantiedagen 
  • Aantrekkelijke pensioenregeling; 
  • Reis-en mobielkosten vergoeding + een laptop; 
  • Flexibel werken; Vanuit huis of kantoor (met 1 vaste thuiswerkdag per week);
  • Vanaf 32 uur per week in te vullen;
  • Salaris van €2.850 tot €3.300 bruto obv 40 uur. 
Solliciteer direct

Heb je nog vragen?

Martijn van Doorn
Manager
HBO Young Professionals - Den Haag
martijn.van.doorn@hboyoungprofessionals.nl
070 205 94 00
+316 36 46 96 62
a157R00000UXwasQAD

Het sollicitatieproces