Receptionist(e) / Administratief Medewerker Binnendienst

Als Receptionist(e) / Administratief Medewerker Binnendienst ben jij hét visitekaartje van de organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en relaties, zowel telefonisch als via e-mail, en zorgt ervoor dat iedereen zich welkom en professioneel geholpen voelt. Daarnaast ondersteun je verschillende afdelingen met uiteenlopende administratieve taken en draag je zorg voor een vlekkeloze planning van vergaderingen en afspraken.

Kortom: jij zorgt ervoor dat de dagelijkse interne processen soepel verlopen, waardoor je collega’s zich volledig kunnen focussen op hun kerntaken.

Wat ga je doen?

  • Ontvangen en te woord staan van klanten en bezoekers, zowel telefonisch als digitaal;
  • Beheren van de agenda’s en plannen van afspraken en vergaderingen;
  • Verzorgen van administratieve werkzaamheden zoals correspondentie, documentbeheer en verslaglegging;
  • Ondersteunen van diverse afdelingen met uiteenlopende backoffice-taken;
  • Meedenken over verbeteringen in werkprocessen en het leveren van een bijdrage aan een fijne werkomgeving.

Receptionist(e) / Administratief Medewerker Binnendienst

Salaris

2800

Plaats

Den Haag

Wat ga je doen?

Als Receptionist(e) / Administratief Medewerker Binnendienst ben jij hét visitekaartje van de organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en relaties, zowel telefonisch als via e-mail, en zorgt ervoor dat iedereen zich welkom en professioneel geholpen voelt. Daarnaast ondersteun je verschillende afdelingen met uiteenlopende administratieve taken en draag je zorg voor een vlekkeloze planning van vergaderingen en afspraken.

Kortom: jij zorgt ervoor dat de dagelijkse interne processen soepel verlopen, waardoor je collega’s zich volledig kunnen focussen op hun kerntaken.

Wat ga je doen?

  • Ontvangen en te woord staan van klanten en bezoekers, zowel telefonisch als digitaal;
  • Beheren van de agenda’s en plannen van afspraken en vergaderingen;
  • Verzorgen van administratieve werkzaamheden zoals correspondentie, documentbeheer en verslaglegging;
  • Ondersteunen van diverse afdelingen met uiteenlopende backoffice-taken;
  • Meedenken over verbeteringen in werkprocessen en het leveren van een bijdrage aan een fijne werkomgeving.

Functie-eisen

  • Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur met ervaring in een administratieve of receptionistenrol;
  • Je communiceert vlot en professioneel, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt een klantgerichte en dienstverlenende houding: je weet altijd de juiste toon te vinden;
  • Je bent stressbestendig en kunt goed schakelen tussen verschillende taken.

De organisatie

De organisatie is een toonaangevend vastgoedbedrijf met vele jaren ervaring in de sector. Met een breed scala aan diensten. Ze zijn actief in de aankoop en verkoop, verhuur en taxaties van vastgoed. Ze bieden hun klanten dagelijks hoogwaardige en betrouwbare ondersteuning. Wat hen kenmerkt? Een klantgerichte benadering, diepgaande vakkennis én een warme, collegiale werksfeer. Binnen de organisatie wordt persoonlijke ontwikkeling gestimuleerd en is er ruimte om door te groeien. Hier werk je niet alleen aan vastgoed, maar ook aan jezelf.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een marktconform salaris, passend bij jouw ervaring en kwaliteiten;
  • Een gezellige en hechte werkomgeving, waar collegialiteit voorop staat;
  • Regelmatige bedrijfsuitjes en activiteiten die bijdragen aan teamspirit;
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, opleidingen en doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
  • Een werkplek waar je écht gezien wordt en waar jouw inzet direct impact heeft.
Solliciteer direct

Heb je nog vragen?

Brian Loos
HBO Young Professionals - Den Haag
brian.loos@hboyoungprofessionals.nl
0702059400
+31640265551
a15Te000006JES1IAO

Het sollicitatieproces