Customer Service Digital

Ongeveer 30% van je tijd werk je binnen het Regulier Customer Service rayon NL/EN Account Management team. Je maakt deel uit van een subteam van vier collega’s binnen het AM/Core team en ondersteunt een viertal accountmanagers in een specifieke regio binnen Nederland. Samen beheren jullie alle B2B-dealers in dit gebied. Jij bent het centrale aanspreekpunt voor het volledige Order-to-Cash-proces en werkt nauw samen met andere afdelingen om leveringen, bestellingen en klantvragen soepel te laten verlopen.

De overige 70% van je tijd richt je je op het Digital-gedeelte. Hierbij ga je proactief op zoek naar mogelijkheden om processen verder te digitaliseren en te optimaliseren. Terwijl het reactieve en administratieve werk al goed is ingericht binnen het team, ligt jouw focus op het ontdekken en benutten van kansen in de markt door de hele Benelux. Je weet de juiste stakeholders te betrekken en samen met Sales, Customer Service en andere afdelingen neem je klanten mee in een efficiëntere, meer digitale klantreis.

Customer Service Digital

Salaris

3000

Plaats

Drechtsteden

Wat ga je doen?

Ongeveer 30% van je tijd werk je binnen het Regulier Customer Service rayon NL/EN Account Management team. Je maakt deel uit van een subteam van vier collega’s binnen het AM/Core team en ondersteunt een viertal accountmanagers in een specifieke regio binnen Nederland. Samen beheren jullie alle B2B-dealers in dit gebied. Jij bent het centrale aanspreekpunt voor het volledige Order-to-Cash-proces en werkt nauw samen met andere afdelingen om leveringen, bestellingen en klantvragen soepel te laten verlopen.

De overige 70% van je tijd richt je je op het Digital-gedeelte. Hierbij ga je proactief op zoek naar mogelijkheden om processen verder te digitaliseren en te optimaliseren. Terwijl het reactieve en administratieve werk al goed is ingericht binnen het team, ligt jouw focus op het ontdekken en benutten van kansen in de markt door de hele Benelux. Je weet de juiste stakeholders te betrekken en samen met Sales, Customer Service en andere afdelingen neem je klanten mee in een efficiëntere, meer digitale klantreis.

Functie-eisen

  • Nederlandse en Engelse taal beheersen
  • Ervaring is een pré
  • Geen 9-17 mentaliteit

De organisatie

Deze organisatie is een van de grootste leveranciers van elektrisch gereedschap, accessoires, handgereedschap, elektrische outdoor apparatuur en vloerverzorgingsproducten. In Dordrecht heeft deze organisatie een verkoopkantoor voor de Benelux voor elektrisch gereedschap voor de professionele eindgebruiker. De strategische focus op krachtige merken, innovatieve producten, operationele uitmuntendheid en uitzonderlijke mensen, drijft de bedrijfscultuur. De merken worden voorzien van een continue stroom van innovatie, toegevoegde waarde en robuuste nieuwe producten. Binnen het hoofdkantoor in Nederland werken rond de 45 werknemers. Plezier in het werk is een aspect dat niet mag ontbreken bij deze opdrachtgever.

Arbeidsvoorwaarden

  • Om je een succesvolle start te bieden, volg je verschillende product trainingen en loop je mee met collega’s gedurende de eerste periode.
  • We zetten vol in op onze mensen: met trainingen en cursussen, maar ook met teambuilding.
  • Jaarlijkse personeels- en teamevents en salesmeetings met overnachtingen combineren we met originele activiteiten, zoals raften en schermen.
  • Daarnaast bieden wij je uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een marktconform salaris, mooie bonusregeling, 25 vakantiedagen en 6.5 adv-dagen, een telefoon en laptop van de zaak en faciliteiten voor een thuiswerkplek.
Solliciteer direct

Heb je nog vragen?

Danilo Kros
Senior Talent Specialist
HBO Young Professionals - Breda
danilo.kros@hboyoungprofessionals.nl
+31 763033700
+31611753003
a15Te000006rMJtIAM

Het sollicitatieproces