Callcenter medewerker

Als callcenter medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen of meldingen. Je zorgt ervoor dat elk telefoontje professioneel, vriendelijk en efficiënt wordt afgehandeld. Binnen deze functie is het belangrijk dat je goed om kunt gaan met drukte, overzicht weet te behouden en helder communiceert. Je werkt zowel zelfstandig als in nauwe samenwerking met collega’s van binnen- en buitendienst.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Beantwoorden van klantvragen over storingen, afspraken en dienstverlening.
  • Invoeren en verwerken van meldingen in het systeem.
  • Opstellen van werkbonnen in het digitale systeem.
  • Plannen en coördineren van afspraken voor monteurs.
  • Bijhouden van klantcontacten in het CRM-systeem.
  • Afstemmen met collega’s van andere afdelingen voor een soepele samenwerking.
  • Uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden rondom klantverzoeken.

Callcenter medewerker

Salaris

2500

Plaats

Drechtsteden

Wat ga je doen?

Als callcenter medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen of meldingen. Je zorgt ervoor dat elk telefoontje professioneel, vriendelijk en efficiënt wordt afgehandeld. Binnen deze functie is het belangrijk dat je goed om kunt gaan met drukte, overzicht weet te behouden en helder communiceert. Je werkt zowel zelfstandig als in nauwe samenwerking met collega’s van binnen- en buitendienst.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Beantwoorden van klantvragen over storingen, afspraken en dienstverlening.
  • Invoeren en verwerken van meldingen in het systeem.
  • Opstellen van werkbonnen in het digitale systeem.
  • Plannen en coördineren van afspraken voor monteurs.
  • Bijhouden van klantcontacten in het CRM-systeem.
  • Afstemmen met collega’s van andere afdelingen voor een soepele samenwerking.
  • Uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden rondom klantverzoeken.

Functie-eisen

  • Een salaris tussen de €2.500 en €3.000 per maand op basis van een fulltime dienstverband.
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen per jaar op basis van fulltime werk.
  • Volledige doorbetaling van salaris bij ziekte.
  • Een goede vergoeding van gemaakte onkosten.
  • Mogelijkheid tot aankoop van 8 extra verlofdagen per jaar.
  • Flexibele invulling van ouderschapsverlof.
  • Werktijden die in overleg flexibel in te delen zijn.

De organisatie

Je gaat aan de slag bij een technisch dienstverlenend bedrijf in de regio Drechtsteden dat al geruime tijd actief is binnen het beheer en onderhoud van installaties. De organisatie biedt oplossingen voor een breed scala aan klanten, variërend van particulieren tot zakelijke opdrachtgevers. Er heerst een informele sfeer waarbij samenwerking en vakmanschap centraal staan. Je werkt samen met een betrokken team dat kwaliteit en klantgerichtheid belangrijk vindt. Binnen het bedrijf is er veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en interne begeleiding. Dankzij korte communicatielijnen wordt er snel en efficiënt geschakeld. Innovatie en betrouwbaarheid vormen de basis van het dagelijks werk.

Arbeidsvoorwaarden

  • Je beschikt over minimaal mbo-denkniveau.
  • Je beschikt over goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie binnen klantenservice of administratie.
Solliciteer direct

Heb je nog vragen?

Bart van der Horst
Recruiter
HBO Young Professionals - Breda
bart.van.der.horst@hboyoungprofessionals.nl
+31 763033700
+31 615901582
a15Te000005SVUDIA4

Het sollicitatieproces