Sales Administration

In deze functie binnen de afdeling inside sales ben je verantwoordelijk voor het verwerken van de sales administratie. Je zorgt ervoor dat klantaanvragen, orders en klachten soepel en zelfstandig worden afgehandeld, waarbij je altijd zorgt voor een hoge mate van klanttevredenheid. Je hebt veel contact met zowel klanten als collega’s en je werk is gestructureerd en nauwkeurig.

  • Administratieve afhandeling van offertes, contracten, verkooporders en retouren in het ERP/CRM-systeem
  • Zorgvuldig vastleggen van afspraken met klanten in het ERP-systeem/frontofficepakket
  • Communiceren van bijzonderheden met klantencontactpersonen of de Inside Sales
  • Prioriteiten stellen in je eigen werkplanning en zelfstandig werken
  • Actief controleren van je werk en proactief bijdragen aan procesverbeteringen
  • Regelmatig communiceren met klanten en collega’s om de processen zo efficiënt mogelijk te laten verlopen

Sales Administration

Salaris

2400

Plaats

Drechtsteden

Wat ga je doen?

In deze functie binnen de afdeling inside sales ben je verantwoordelijk voor het verwerken van de sales administratie. Je zorgt ervoor dat klantaanvragen, orders en klachten soepel en zelfstandig worden afgehandeld, waarbij je altijd zorgt voor een hoge mate van klanttevredenheid. Je hebt veel contact met zowel klanten als collega's en je werk is gestructureerd en nauwkeurig.

  • Administratieve afhandeling van offertes, contracten, verkooporders en retouren in het ERP/CRM-systeem
  • Zorgvuldig vastleggen van afspraken met klanten in het ERP-systeem/frontofficepakket
  • Communiceren van bijzonderheden met klantencontactpersonen of de Inside Sales
  • Prioriteiten stellen in je eigen werkplanning en zelfstandig werken
  • Actief controleren van je werk en proactief bijdragen aan procesverbeteringen
  • Regelmatig communiceren met klanten en collega's om de processen zo efficiënt mogelijk te laten verlopen

Functie-eisen

  • MBO werk- en denkniveau
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
  • Ervaring met MS Office 365 (PowerPoint, Excel) en bij voorkeur Dynamics 365

De organisatie

Je komt te werken bij een internationaal, technisch bedrijf, actief in de industriële sector en levert op maat gemaakte onderdelen aan diverse klanten. Ze zijn gespecialiseerd in machinaal bewerkte en geassembleerde giet- en smeedstukken, evenals lasconstructies. Er heerst een informele sfeer waarin medewerkers zich kunnen ontwikkelen en bijdragen aan het succes van de organisatie.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een uitdagende en leerzame functie binnen een groeiende organisatie
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en begeleiding in je carrière
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waaronder 30 vakantiedagen en een uitstekende pensioensregeling
Solliciteer direct

Heb je nog vragen?

Alexander de Ruiter
Directeur HYP Breda
HBO Young Professionals - Breda
alexander@hboyoungprofessionals.nl
+31 763033700
+31 615901582
a157R00000UY5oTQAT

Het sollicitatieproces