Customer Service Medewerker

Ben jij iemand die structuur aanbrengt, snel schakelt en energie krijgt van het ondersteunen van anderen? Dan is deze rol echt iets voor jou.

Als Customer Service Representative ben jij de spil in het dagelijks reilen en zeilen van de organisatie. Jij zorgt ervoor dat bestellingen kloppen, klanten happy zijn en collega’s op je kunnen bouwen. Van het verwerken van orders tot het ontvangen van bezoekers – je doet het allemaal. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en alle ruimte om initiatief te nemen.

Wat je zoal gaat doen?

  • Bestellingen verwerken, inkopen en het verzendproces coördineren
  • Retourzendingen en bijbehorende administratie regelen
  • In contact staan met logistieke partners en klanten op de hoogte houden van levertijden
  • Orders controleren en verwerken in het systeem
  • Vragen van klanten oplossen in samenwerking met collega’s
  • Bezoekers ontvangen en zorgen voor een nette, gastvrije ontvangst
  • Voorraad bijhouden van kantoorartikelen en snacks (yes, jij weet altijd waar de koekjes zijn)
  • E-mails en telefoontjes beantwoorden en documenten beheren
  • Het management ondersteunen met projecten en losse taken

Customer Service Medewerker

Salaris

2800

Plaats

Rotterdam

Wat ga je doen?

Ben jij iemand die structuur aanbrengt, snel schakelt en energie krijgt van het ondersteunen van anderen? Dan is deze rol echt iets voor jou.

Als Customer Service Representative ben jij de spil in het dagelijks reilen en zeilen van de organisatie. Jij zorgt ervoor dat bestellingen kloppen, klanten happy zijn en collega’s op je kunnen bouwen. Van het verwerken van orders tot het ontvangen van bezoekers – je doet het allemaal. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en alle ruimte om initiatief te nemen.

Wat je zoal gaat doen?

  • Bestellingen verwerken, inkopen en het verzendproces coördineren
  • Retourzendingen en bijbehorende administratie regelen
  • In contact staan met logistieke partners en klanten op de hoogte houden van levertijden
  • Orders controleren en verwerken in het systeem
  • Vragen van klanten oplossen in samenwerking met collega’s
  • Bezoekers ontvangen en zorgen voor een nette, gastvrije ontvangst
  • Voorraad bijhouden van kantoorartikelen en snacks (yes, jij weet altijd waar de koekjes zijn)
  • E-mails en telefoontjes beantwoorden en documenten beheren
  • Het management ondersteunen met projecten en losse taken

Functie-eisen

  • MBO niveau 4 of vergelijkbare werkervaring
  • Ervaring in een customer service of administratieve rol
  • Goede beheersing van zowel Nederlands als Engels, mondeling én schriftelijk
  • Handig met MS Office 365 (Word, Excel, Outlook)
  • Jij bent gestructureerd, zelfstandig én stressbestendig

De organisatie

De organisatie is gespecialiseerd in de distributie van technologische producten op het gebied van brandveiligheid, zoals vlam-, gas- en vonkdetectie en blussystemen. Met een wereldwijd netwerk van partners worden hun innovatieve oplossingen geleverd aan klanten in onder andere Europa, het Midden-Oosten en India. Wat hen uniek maakt? Een toegewijd team, een sterke focus op veiligheid én een klantgerichte aanpak waarmee ze dagelijks levens en eigendommen helpen beschermen. Het is een internationale speler met een informele werksfeer, waar teamwork en groei centraal staan.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een uitdagende job binnen een internationaal groeiend bedrijf
  • Een contract voor 32 of 40 uur met vaste werkdagen op maandag en woensdag
  • Marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden
  • Informele en gezellige werksfeer met leuke collega’s
  • Vrijdagmiddagborrels en maandelijkse teamlunches (op kosten van de baas natuurlijk)
Solliciteer direct

Heb je nog vragen?

Joeri Rijsdijk
Junior Talent Specialist
HBO Young Professionals - Rotterdam
joeri.rijsdijk@hboyoungprofessionals.nl
0102054588
+31640973422
a15Te000004xbu5IAA

Het sollicitatieproces