Crediteuren Administratie

Het is jouw taak om de inkomende stroom van facturen te beoordelen op juistheid en ervoor te zorgen dat de binnenkomende facturen snel en efficient afgehandeld worden.

Binnen de afdeling financiële administratie vervul jij een essentiële rol. Je voornaamste taken omvatten het verwerken van inkomende facturen, het bijwerken van gegevens in de crediteurenadministratie en het voorbereiden en uitvoeren van betalingen. Bovendien ben je het aanspreekpunt voor leveranciers

 

In deze rol ben je verantwoordelijk voor:

  • De crediteurenadministratie en de bijbehorende informatie in de systemen. Je verzorgt de administratie door onder andere het controleren, verwerken, coderen en inboeken van inkomende facturen.
  • Je houdt je bezig met grootboekwerkzaamheden op het gebied van de crediteurenadministratie
  • Beheren van de tussenrekeningen
  • Verwerken van bankmutaties.
  • Ten behoeve van verbetering van de afdeling lever je een bijdrage in de vastlegging en optimalisatie van werkprocessen en ondersteun je bij de uitwerking van maand- en jaarafsluitingen.